1e dag spanje! - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Annet Mennen - WaarBenJij.nu 1e dag spanje! - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Annet Mennen - WaarBenJij.nu

1e dag spanje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annet

21 Mei 2007 | Spanje, Blanes

Hallo Mensen,

Gister ben ik vertrokken om 07.30 uur..een van mijn lieverlings tijden. Natuurlijk moest ik Berber s`nachts na haar werk nog even zien. Maar even zien duurt bij ons altijd iets langer dus ik heb die nacht maar 2 uur geslapen. Helemaal fris en vrolijk vertrokken we in een auto waarvan iedereen zich eigenlijk wel af zou vragen of je er uberhaupt de grens mee haalt. Maar je krijgt er igg wel echt het gevoel van dat je in een auto zit. Af en toe even de bumper aan trappen omdat die los is geraakt en hij is weer als nieuw..Onvoorstelbaar maar 11 uur later kwamen we aan in Blanes. Even kennis gemaakt met mensen..en de gotcha bekeken waar we de komende week trouwens best nog wel wat werk aan hebben. Spullen gedropt..lekker biertje..Vervolgens zijn we gaan eten in een echt Spaans restaurantje..echt geweldig! En een eerste avond is geen echte als je niet even een kroegentocht gaat doen. Maar om half 3 vanacht viel ik echt bijna om en ben ik terug naar het appartement gegaan. Dit is trouwens een tijdelijk appartment, waarschijnlijk ga ik volgende week weer verhuizen. Maar voor nu ga ik even lekker naar het strand..Tot snel! Adios!
X Annet

  • 21 Mei 2007 - 21:52

    Berber:

    Yo, yo met de banjooooo! Hoe is het lieve F. Rikandel? Fijn dat je goed aangekomen bent en dat alles meevalt, uuh bevalt.
    Mis je nu al, alhoewel, we zeggen gewoon "tot de volgende keer", zo is het immers altijd. Vandaag m'n enerlaatste schooldag gehad, heerlijk! Iedereen flink gek gemaakt, geirriteerd en lopen klooien. ik geniet er echt van, wat is het leven toch mooi. en het resultaat? Een fles wijn en morgenavond een etentje van school. Ideaal toch.
    ik ga ook even een waarbenjij.nu maken, dan hoef ik niet te mailen maar lees je m'n verhalen ook. Scheet, geniet van je tijd. We faxen

    xx

  • 22 Mei 2007 - 11:36

    Sanne:

    Ollaa!! relax dat alles goed verlopen is en dat je iig Spanje al gehaald hebt!
    Ben je al bruin? :P Ik ben benieuwd hoe negerin-achtig je trg komt.
    Have fun! En wil foto's zien van je spaanse geile kerels!
    Lieve Kus, San

  • 22 Mei 2007 - 16:04

    Michel Mennen:

    Ha die Teddy , 11 uur was wel lekker vlug !! zeker voor die auto.
    Ik hoop dat alles goed gaat met jouw en het een beetje rustig aan de komende tijd.Hoe is het weer en is het er al druk ????
    Ik had al een Hotel gevonden maar ik weet de exacte data nog niet , volgende week dan maar weer verder kijken.

    Groeten Michel Mennen.

  • 22 Mei 2007 - 20:12

    Marloes:

    Hey Meissie,

    Goed te lezen dat je goed bent aangekomen. Ik hoop dat je er heel veel plezier gaat hebben en dat het echt zo leuk wordt als dat je gehoopt hebt.

    Hier is alles druk, er is alweer heel veel gebeurd maar dat zal ik je allemaal een keer mailen.

    Geniet van je vrijheid en van de tijd in Spanje

    xxx Marloes

  • 27 Mei 2007 - 12:42

    Berber:

    Hee leipe,
    Nu je zo ontzettend hip en absoluut van deze tijd bent met je "waarbenjij.nu" is het ook de bedoeling dat je 'm bij houdt. Minimaal twee berichtjes per week, max drie. We hebben namelijk meer te doen ;)

    bonjour frietboer
    We bellen
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Blanes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2007

Voor de geduldige mensen..

19 Juni 2007

Eindelijk weer een bericht...

27 Mei 2007

1e week...

21 Mei 2007

1e dag spanje!

17 Mei 2007

Nog 3 dagen...
Annet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 7044

Voorgaande reizen:

01 December 2010 - 15 April 2011

Werken in Frankrijk

20 Mei 2007 - 01 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: